مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان‌های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان فعالیت خود را آغاز نموده و پیش‌بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه‌های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند. این مرکز با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس‌های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس‌های ناموفق مرکز ,پاسارگاد ,بیمه ,بیمه پاسارگاد ,مدیریت امور ,مرکز تماس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ نتچرخی فروشگاه جومونگ کفش کتونی اسپرت ارزان نیم بوت ساق دار چرمی پشمی خز زنانه دخترانه مردانه پسرانه 2021 مدیریت ورزشی سایت سوالات و برنامه تنهایی سبحان قیمت انلاین سکه دقیق ترین نرخ سکه لایسنس نود 32 - یوزرنیم و پسورد نود32 - آپدیت نود32 خطیبی نیوز