بروز چین و چروک روی پوست، زمان و سن مشخصی ندارد

 

اولین چین و چروک ها اغلب در سن ۲۵ تا ۳۵ سالگی بروز می‌کنند و اکثرا چین‌های ناشی از بیان احساسات هستند و در اطراف چشم یا دهان دیده می‌شوند.

محققان می‌گویند بروز چین و چروک روی پوست، زمان و سن مشخصی ندارد بلکه به نوع پوست و نحوه مراقبت از آن باز می‌گردد. در برخی افراد چروک‌ها حتی قبل از رسیدن به ۳۰ سالگی آغاز می‌شود و در برخی افراد حتی در ۵۰ سالگی هنوز چین و چروکی روی پوست دیده نمی‌شود.

چین‌ها در کل به دو دسته تقسیم می‌شوند: برخی چین‌ها روی پوست ثابت شده‌اند اما برخی دیگر به علت کم آبی یا در معرض نور خورشید قرار گرفتن به صورت موقتی ظاهر می‌شوند و با مراقبت خوب و آب‌رسانی به پوست هم رفع می‌شوند. اولین چین‌ها اغلب در سن ۲۵ تا ۳۵ سالگی بروز می‌کنند و اکثرا چین‌های ناشی از بیان احساسات هستند و در اطراف چشم یا دهان دیده می‌شوند.

افرادی که سیگار می‌کشند، در معرض نور خورشید هستند یا تغذیه و خواب به هم ریخته ای دارند بیشتر دچار چین و چروک صورت می‌شوند. از ۳۵ سالگی به بعد چروک‌های سطحی و نازک به مرور عمیق‌تر و از ۴۵ سالگی به بعد این چروک‌ها در پیشانی ظاهر می‌شوند. بهترین راه پیشگیری، اصلاح سبک زندگی در کنار استفاده کرم‌های ضد چروک است. این نوع کرم‌ها حاوی آنتی اکسیدان و ترکیبات رطوبت رسان هستند. درصورتی که اولین چروک‌ها روی پوستتان نمایان شده بهترین راه م با متخصص و استفاده از روشهایی نظیر تزریق بوتاکس است.

منبع:سیمرغ

 

   

سایت آموزشی ایران نیو 


ایران نیو می‌شوند ,سالگی ,چروک ,پوست ,بروز ,چروک‌ها ,دهان دیده ,احساسات هستند ,دیده می‌شوند ,برخی افراد ,ظاهر می‌شوند ,بیان احساسات هستند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Amptm تست نسن روانشناسی شرکت توسعه فناوری پــــوریــــا فروشگاه کالا شهر سئو سایت